Terms and Conditions
Vilkår for bestilling hos:
TukTuk Sandvika As
Claude Monets alle 25,
1338 Sandvika
Org. nr.: 916 736 576
E-post: [email protected]
Telefon: +47 21 38 47 69
Innledning
Disse vilkårene gjelder så snart du åpner vår bestillingsside eller når siden åpnes i bakgrunnen. Når du gjennomfører et kjøp på nettet eller bestiller via telefon/e-post hos oss, samler vi inn informasjon om deg, som brukes til å administrere våre bestillinger generelt. I tillegg, hvis du gir eksplisitt samtykke, kan vi samle inn data til bruk i vår markedsføring. Vi er ansvarlige for dine personopplysninger når du legger inn en bestilling, enten det er online eller via telefon eller e-post.
Hvis du ikke ønsker at dine personopplysninger skal samles inn og brukes, kan vi ikke garantere at vi vil kunne motta bestillingen din. Dette gjelder uansett om du ønsker å legge inn en bestilling online eller via telefon/e-post. Vær oppmerksom på at vi jevnlig kan endre vilkårene som gjelder for denne bestillingstjenesten. Dette kan skyldes endrede juridiske krav eller endringer i den bestillingstjenesten vi bruker. Endringer på grunn av nye funksjoner i denne tjenesten eller endringer av juridiske årsaker trer i kraft umiddelbart. Hvis du ikke aksepterer disse vilkårene for denne bestillingstjenesten, bør du umiddelbart avslutte bruken av tjenesten.
Nedenfor kan du lese mer om hvordan vi håndterer dine personlige data.
Hvilke personopplysninger/data samler vi inn?
For å behandle din bestilling samler vi inn følgende persondata om deg:
Ditt navn
E-postadresse
Telefonnummer/mobilnummer
Eventuelle personlige opplysninger du oppgir via fritekst
Kjøps-/transaksjonsopplysninger
Informasjonskapsler
Dato/tidspunktvalg i forbindelse med din bestilling
IP-adresse
Serverlogger
Bruk og behandling av personopplysninger
Vi bruker dine personopplysninger i vår daglige administrasjon og behandling av bestillinger. Personopplysningene brukes til å identifisere deg som person tilknyttet en bestilling. Bare på denne måten har vi mulighet til å kontakte deg angående din bestilling og identifisere deg ved henting hos oss. I tillegg kan vi bruke dine personopplysninger til leilighetsvis å sende ordrestatus/service meldinger, tilbakemeldingsforespørsler via e-post og/eller SMS i forbindelse med eller umiddelbart etter ditt besøk hos oss – og dermed også i administrasjon av din innkommende tilbakemelding. Vi kan også bruke dine personopplysninger til å etablere eventuelle forhold mellom dine bestillinger hos oss, for eksempel antall besøk/kjøp du har gjort, tilbakemeldinger og/eller kjøp du har sendt inn/gjort hos oss. Hvis du har spesifikt samtykket til at vi kan bruke dine data til markedsføring, kan vi leilighetsvis sende nyhetsbrev via e-post og/eller SMS. Denne tjenesten kan alltid kanselleres hvis ønskelig.
Lagring og beskyttelse av persondata
Vi lagrer dine persondata i vårt bestillingssystem fra våre underleverandører som vi har en lovpålagt databehandleravtale med (GDPR). All kommunikasjon knyttet til online bestilling og bruk av bestillingssystemet generelt skjer kryptert via SSL/HTTPS. Vi anonymiserer alle dine persondata slik at dataene bare kan brukes til statistiske visninger som ikke kan knyttes til identifikasjon av enkeltpersoner. Dine persondata anonymiseres 5 år etter din siste bestilling. Imidlertid kan persondata oppbevares i mer enn 5 år. Dette krever spesifikt samtykke fra deg, for eksempel i forbindelse med påmelding til vårt nyhetsbrev eller lignende. Eller hvis det er andre juridiske krav som dikterer at vi må beholde dataene dine lenger. Dine personlige data er bare tilgjengelige for våre ansatte som arbeider med daglig håndtering av bestillinger og ledende ansatte.
Utlevering og deling av personopplysninger
Ved å akseptere disse vilkårene samtykker du i at vi utleverer dine personopplysninger til vår leverandør av bestillingstjenesten som vi har en lovpålagt databehandleravtale med. Dine opplysninger kan også utleveres til andre leverandører som f.eks. betalingsleverandører (f.eks. Worldline), e-postleverandører, SMS-leverandører og andre tjenesteleverandører som er nødvendige for å behandle din bestilling. Vi utleverer kun personlige opplysninger til våre samarbeidspartnere eller andre betrodde enheter for å opprettholde kontinuerlig drift og tilby best mulig service. For å optimalisere denne bestillingstjenesten samles data og statistikk om brukeradferd på nettstedet, og denne informasjonen samles i samarbeid med ulike underleverandører og brukes kun til statistiske formål og generell brukeradferd.
Sosiale medier og persondata
Vi kan bruke sosiale medieknapper/plugins i forbindelse med bestilling hos oss. Dette for å lette inntasting av personlige opplysninger som navn, e-post og telefonnummer.
Google Analytics
Vi kan bruke Google Analytics for å samle inn besøksstatistikk, og i den forbindelse gir vi IP-adresser til Google Analytics. Google kan videreformidle informasjonen til tredjeparter der loven krever dette, eller til tredjeparter som utfører oppgaver for dem. Personvernreglene for Google Analytics aksepteres ved online bestilling hos oss, og finnes på http://www.google.com/privacy.html.
Informasjonskapsler / Ikke-personlige opplysninger
På forskjellige måter samler vi inn digitale opplysninger om din bestilling. Ingen av disse opplysningene gjør det mulig å spore deg som person, bare den spesifikke datamaskinen du koblet deg opp fra. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din i forbindelse med bestillingen. En informasjonskapsel er en liten mengde data skjult i nettleseren din, og kan kun leses av databehandleren. En informasjonskapsel inneholder informasjon som dine datamaskininnstillinger, innholdet av en booking, interne serverdata eller annen data brukt av vår server. Informasjonskapsler er ikke programmer som kjører på datamaskinen din, men små mengder tekstdata som sendes frem og tilbake til og fra PCen din. Informasjonskapsler er verken spionprogrammer eller virus. Vi skiller mellom om informasjonskapselen forsvinner når du lukker nettleseren din (sesjonskapsler), eller om de lagres på PCen din (vedvarende kapsler). Vi skiller også mellom om informasjonskapselen har oss/leverandøren som avsender (førsteparts informasjonskapsler) eller en av våre partnere som avsender (tredjeparts informasjonskapsler). I de fleste nettlesere kan du endre innstillingene for hvilke informasjonskapsler som installeres på PCen din. Vi setter bare vedvarende informasjonskapsler for å kunne gjøre bestillingsopplevelsen din så god som mulig. Vi bruker de innsamlede opplysningene til å forstå opplevelsen din på våre sider. Sesjonskapsler forsvinner når du forlater vårt domene/nettsted.
Innsikt/Tilbakekallelse/Sletting av dine persondata
Ifølge EUs personvernforordning er det klare regler for når du kan be om innsikt i dine personlige data. Ifølge loven har alle EU/EØS-borgere alltid “Rett til å bli glemt.” Hvis du ønsker at vi skal slette ALLE de personlige dataene vi har registrert, kan du kontakte oss via e-post: [email protected] eller ved hjelp av følgende firmaopplysninger:
TukTuk Sandvika Oslo CVR: 916 736 576 E-post: [email protected] Telefon: 900 30 014
Vi merker også at vi kanskje ikke nødvendigvis kan tilby deg bestilling hvis du igjen ikke ønsker at dine persondata skal registreres.
Firmaopplysninger
TukTuk Asker er et selskap registrert i Norge med org 916 736 576, Claude Monts alle 25,
1338 Sandvika. Fra denne nettsiden tilbyr vi muligheten til å bestille mat for take away fra TukTuk Sandvika. Alle kjøp som gjøres gjennom denne nettsiden er mellom deg som kunde og TukTuk Asker som selger. Bestillinger på denne nettsiden sendes til TukTuk Sandvika, og eventuell betaling via nettsiden går direkte til TukTuk Sandvika. Alternativt betales det ved avhenting. Ved å få tilgang til deler av denne nettsiden, samtykker du i disse vilkårene. Hvis du ikke godtar vilkårene for vår nettside, bør du umiddelbart forlate nettsiden. Du kan heller ikke bestille produkter på nettsiden.
Hvis du ikke aksepterer nettstedets vilkår, skal du forlate nettstedet øyeblikkelig, og du kan ikke bestille produkter på nettstedet. TukTuk Sandvika kan til enhver tid endre disse vilkårene, og du oppfordres derfor til å lese disse vilkårene kontinuerlig ved besøk her på nettsiden, da de er bindende for deg som kunde. Du er underlagt retningslinjer, vilkår og betingelser som gjelder på det tidspunktet du bestiller produkter fra oss.
Juridiske forhold
Ved å legge inn en bestilling på nettsiden garanterer du at du er juridisk i stand til å inngå bindende avtaler og at du er over 18 år.
Ordrebehandling og betaling
Betaling skjer for øyeblikket ved henting av produktet i vårt take away-utsalg. Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer 15% mva. Betaling kan gjøres med kontanter, kreditt- og debetkort. OBS: Vi tilbyr ikke kreditt og etterskuddsfakturering.
Når du har lagt inn bestillingen din, vil vi begynne å behandle bestillingen din ved å sende den til TukTuk Sandvika, og vi vil varsle deg via e-post om at bestillingen er mottatt og at bestillingen din behandles.
Priser
Denne nettsiden inneholder et stort antall produkter, og det er alltid en fare for feil i tekster eller priser. TukTuk Sandvika har i slike tilfeller ingen forpliktelse til å sørge for at du mottar bestillingen til lavere pris enn gjeldende pris, eller å kompensere deg i forbindelse med feilprisangivelser, dersom den feilaktige prisen er åpenbart feil, og du burde ha innsett dette i forbindelse med din bestilling. Betalingsmåte: Betaling må skje med et av betalingskortene som aksepteres av nettsiden, eller kontant til restauranten ved henting hvis dette er mulig.
Angrerett og/eller endring av ordre
Når du har lagt inn bestillingen, kan du ikke kansellere bestillingen. Ønsker du å endre bestillingen din, kan du kontakte TukTuk Asker. Hvis TukTuk Sandvika allerede har startet produksjon av din bestilling, er det ingen angrerett på bestillingen eller refusjon av eventuell betaling. Hvis du ønsker å endre bestillingen din etter at den er lagt inn, kan du kontakte TukTuk Sandvika på 900 30 014, og de vil prøve å hjelpe deg med ditt ønske. Det er imidlertid ingen garanti for at TukTuk Sandvika kan akse
Asker
Apotekerhagen 17
1383 Asker
900 300 14
[email protected]
Org nr: 927 102 366
Terms and Conditions
Sandvika
ODEON Kino
Claude Monts alle 25,
1338 Sandvika
900 300 14
[email protected]
Org nr: 916 736 576
Terms and Conditions